Sunday, March 04, 2012

The Sweet BarLey LiMe...

Mula2 takut2 tapi sekarang jadi dah x sabar2 nak jumpa.....Seminggu B0leh Jumpe 2x jer yang sepatutnye 4x boleh jumpe dlm seminggu...apakan dayaku......Dah siapkan dah presentnya tinggal nak serah pada tuannya je...minta2 disukai,diharGai lagi digunakan selalu....takde ape dah yang aku harapkan.....Just harap kalam2 yang sebelum ni difahami....

Korang mesti pk aku cakap Pasal Cintan Cintun kan???Orang cakap pasal anak2 buah yang study kat PoliteCh MaRa...Dah siapkan dah bahan yang nak dikongsi ngn dorang....Mmg masak la telinga dorang dgr ape aku nak cakap malam ni....2 la hadiahnya...harap2 dorang boleh Catch Up ape yang aku sampaikan....kena guna cara terlembut lah nak attract adik2 ni....Mmg Best dan kira pengalaman baru di samping part time JoB yang mencabar....Gaji tu bkn la x pandang pape pn motor tu minum myk Rm 5 tiap mggu...klu rancak bergerak lagi dia kuat minum myk....(^^)kalahkan tuan dia...

Byk manfaat dapat senarnye...
# Praktikal # Dapat Gang Dari Dunia Lain dari aku # Hehe..dapat Habuan dunia Akhrat InsyaAllah...

mudah2an Allah tetapkan Hati ni dan mGa2 Sebar Dakwah Islam ngn Senyuman sedeKah ni dapat Keberkatan dan Keredhaan Allah....Lagi2...Harap2 dgn cara ni dapat tambah lagi ilmu aku yang rase cam ade x de nih.....(**)

Aku nak Berubah...nak Buat perubahan kat orang....Buat orang berubah kerana Allah tapi melalui Aku....Boleh ke Camtu????....jawapannya : "Nothing Imp0ssible ! " ....Yess Boss,Roger....Azan Asar tadi,Blah dulu yer....

No comments:

Post a Comment